Līguma puses un vispārīgā informācija
Šis līgums tiek slēgts starp “Energy Data”, SIA, Vienotais reģistrācijas Nr. 52103074101, Juridiskā adrese: Kuldīgas iela 38-68, Liepāja, LV-3414, (e-pasta adrese: [email protected], tālruņa Nr. +371 28929034), no vienas puses, un fizisku rīcībspējīgu personu, kura:
a) izmantojot interneta vietnē: www.e-ee.eu (turpmāk – Interneta vietne) sadaļā “E-konsultācijas” pieejamo pakalpojumu pirkšanas formu, vai
b) nosūtot informāciju uz e-pasta adresi: [email protected] par nepieciešamo pakalpojumu un savus personas datus (turpmāk – Pasūtītājs), izsaka vēlmi iegādāties, pasūta vai iegādājas jebkuru no Interneta vietnes sadaļā “E-konsultācijas” iekļautajiem Pakalpojumiem, no otras puses (abi kopā turpmāk saukti – Puses), noslēdz šo Distances līgumu (turpmāk – Līgumu).
Šā līguma 1.punktā noteikta visu Pārdevēja Pakalpojuma iegādes kārtība; 2. un 3. punktā noteikti katras Pakalpojumu grupas atsevišķie noteikumi, bet 4.-9.punktā minētie noteikumi attiecas uz visa veida Pakalpojumiem, kuru pasūtījums noformēts ar Pārdevēja Interneta vietnes starpniecību.
Šā Līguma noteikumi neattiecas uz pakalpojumiem, kas netiek noformēti ar Interneta vietnes starpniecību un, kuri tiek sniegti saskaņā ar individuālu vienošanos starp Pārdevēju un klientu.
Šā Līguma
noteikumi neattiecas uz Interneta vietnes informatīvo saturu, kurš
pieejams vietnes lietotājiem bez
maksas.
Uz šo Līgumu ir attiecināmi Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumi Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu”.
1.
Pakalpojumu pasūtīšanas, piegādes un apmaksas vispārīgie noteikumi.
1.1.Pārdevējs Interneta vietnē piedāvā konsultēt Pasūtītāju daudzdzdzīvokļu dzīvojamo māju energoefektivitātes projektu vadībā un sniegt tam nepieciešamo informāciju Pasūtītāja norādītās mājas dzīvokļu īpašnieku kopības sagatavošanai lēmuma pieņemšanai par daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas renovācijas projekta ieviešanu. Pārdevējs piedāvās dažāda veida digitālā satura pakalpojumus (personalizētus informatīvus pārskatus sagatavotus pēc individuāla pasūtījuma, tiešsaistes konsultācijas, tiešsaistes apmācības, izstrādātu juridisku dokumentu paraugus un citus izdales materiālus), kas pieejami zem Pārdevēja Interneta vietnes sadaļas “E-konsultācijas”.
1.2.Pārdevējs pašreiz Interneta
vietnē piedāvā Pakalpojumus tikai par vienreizēju
samaksu (bez regulāro maksājumu
rakstura).
1.3. Pārdevējs piedāvā sagatavot digitāla satura pārskatus par daudzdzīvoķļu dzīvojamo tipveida sēriju projektu māju energoefektivitātes pasākumu ieviešanas projektu izmaksu un ieguvumu prognozēm, pie nosacījumiem:
1.3.1. Daudzdzīvokļu dzīvojamo māju tipveida sērijas 316., 318., 103., 104., 119., 464., 467., 602. ieviestas ekspluatācijā laika posmā no 1960.gada līdz 1991.gadam Latvijā, kuras ir pieslēgtas pilsētu centralizētajai apkures sistēmai un kurās līdz šim nav veikti būtiski energoefektivitātes pasākumi.
1.3.2. Aprēķini veikti, saskaņā ar Latvijas būvnormatīva LBN 003-19 "Būvklimatoloģija" datiem, Centrālās statistikas pārvaldes datiem par apsaimniekošanas un būvniecības izmaksu izmaiņām, apkopotiem datiem par dažādiem ēku energoauditu pārskatiem, būvprojektiem un ēku inventarizācijas lietām, būvniecības izmaksām uz 2021.gada būvniecības sezonas iepirkumu konkursos par līdzīgiem darbu veidiem, šī brīža siltuma piegādātāju tarifiem saskaņā ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas datiem, prognozētajiem ES fondu piesaistīšanas nosacījumiem un prognozētajiem banku kreditēšanas nosacījumiem.
1.4. Lai iegādātos Pakalpojumus, Pasūtītājam ir saistoši turpmāk minētie noteikumi:
1.4.1. Pakalpojumu noformēšanu un pirkšanu (digitālā satura gadījumā arī saņemšanu) īsteno, veicot Pārdevēja rēķina apmaksu (vai, ja Pārdevējs piedāvā tādu iespēju - ar maksājuma karti vai internetbanku, ko var noformēt 24 stundas diennaktī);
1.4.2. Pasūtītājs Interneta vietnē sadaļā “E-konsultācijas” iepazīstas ar Pakalpojuma aprakstu, kā arī pats izvēlas sev interesējošo Pakalpojumu saskaņā ar tā nosaukumu;
1.4.3. Pasūtītājs veic klikšķi uz pogu “Pieteikties E-konsultācijai” zem interesējošā Pakalpojuma nosaukuma, pēc kā Interneta vietnē tiek piedāvāts pakalpojuma apraksts ar Pakalpojuma būtisko informāciju, kā arī atveras pieteikuma forma ar izvēlētā pakalpojuma nosaukumu. Pasūtītājs novērtē konkrētā Pakalpojuma piemērotību savām vajadzībām;
1.4.4. ja Pasūtītājs vēlas iegādāties izvēlēto Pakalpojumu, jāaizpilda pieteikuma formā norādītā informācija, kurā ir jāaizpilda obligātie, bet pēc Pasūtītāja izvēles arī fakultatīvie datu lauki. Informācija par personas datu apstrādi iekļauta attiecībā uz iesniegtajiem personas datiem ir iekļauta Pārdevēja privātuma politikā;
1.4.5. pērkot jebkuru no digitālā satura pakalpojumiem, pasūtījumu nevar veikt, kamēr Pasūtītājs neapstiprina, ka piekrīt šā Līguma noteikumiem (pēc šī Līguma izlasīšanas interneta vietnē, ieliekot atzīmi pie apliecinājuma “Esmu iepazinies un piekrītu Distances līgumam”);
1.4.6. pēc izvēlētā Pakalpojuma ievada formas aizpildīšanas Pasūtītājs nospiežot pogu “Nosūtīt”. Kopš šī brīža Pasūtītājs apzinās, ka ir veicis Pakalpojuma pasūtījumu.
1.4.7. Vienas darba dienas laikā Pārdevējs nosūta Pasūtītājam uz Pakalpojuma pieteikumā formā norādīto e-pasta adresi līgumu-rēķinu, kas ir šā Līguma neatņemama sastāvdaļa un kopā ar šo Līgumu veido kopīgos Līguma noteikumus, kas saistoši Pasūtītājam. Visu Pakalpojuma galīgā cena tiek norādīta pirms apmaksas veikšanas un tiek skaidri atspoguļota arī uz Pasūtītāja e-pasta adresi piegādātajā rēķinā PDF formāta datnē un tā norēķinu veikšanas gadījumā netiek izmainīta;
1.4.8. Rēķins par Pakalpojumiem tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta. Lai saņemtu Pakalpojumu, rēķina apmaksa Pasūtītājam jāveic pilnā apmērā rēķinā norādītajā datumā un kārtībā, norādot pārskaitījuma informācijas laukā līguma-rēķina numuru (norādīts rēķina labajā pusē, piemēram: A 0021).
1.4.9. Pakalpojums tiks izpildīts noteiktu pilnu darba dienu laikā pēc rēķina faktiskā apmaksas datuma. Katra atsevišķā Pakalpojuma izpildes laiks ir norādīts šā līguma 3.punktā.
1.4.10. Rēķinā ir iekļauta katra Pakalpojuma vienas vienības cena, daudzums, ja attiecināms, tad piemērojamās atlaides summa. Apmaksājamā summa Interneta vietnē un Pakalpojumu kopīgā galējā summa rēķinos ir vienāda un tajā ir iekļauti visi nodokļi.
1.4.11. Jebkura
maksājuma pārtraukšanas gadījumā, apmaksas process jāsāk no
jauna. Ja rēķins nav apmaksāts
noteiktajā datumā vai rēķins ir apmaksāts daļēji, tad tas tiek
anulēts un Pakalpojuma iegāde jāsāk
no jauna. Ja rēķins tiks apmaksāts pēc tā anulēšanas, apmaksātās summas
izmantošanai sazināsimies ar Pasūtītāju.
1.4.12. Noslēgtos
līgumus Pasūtītājam vēlāk nav iespējams apskatīties Interneta
vietnē un Līguma apliecinājums ir
līgums-rēķins PDF formāta datnē.
2. Digitālā satura piegādes atsevišķie noteikumi.
2.1. Pēc atsevišķu Pakalpojuma pasūtīšanas (piemēram, E-konsultācija “Precizētais pārskats”), Pārdevējs kopā ar rēķinu par pakalpojuma apmaksu nosūta uz Pasūtītāja pārstāvja norādīto e-pasta adresi anketu ar precizējošiem jautājumiem, kuri veidos daļu no E-konsultācijas satura.
2.2. Saskaņā ar Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punktu, Pasūtītājam pēc digitālā satura Pakalpojuma pasūtīšanas nav atteikuma tiesības un Pasūtītājs tam piekrīt. Pasūtītājam šā Līguma kārtībā pastāv atteikuma tiesības tikai gadījumā, ja Pasūtītājs ir veicis digitālā satura pakalpojuma pasūtījumu, bet pārskaitījumu vēl nav veicis un līdz ar to nav saņēmis Pakalpojumu.
3. E-konsultāciju atsevišķie noteikumi.
3.1. Informatīvā un Vispārējā pārskata sagatavošanas nosacījumi:
3.1.1. Informatīvais un Vispārējais pārskats tiek sagatavoti saskaņā ar Pasūtītāja iesniegto informāciju pakalpojuma pasūtīšanas brīdī.
3.1.2. Pārdevējs vienas darba dienas laikā uz Pasūtītāja norādīto e-pasta adresi nosūta pakalpojuma apmaksas līgumu –rēķinu ar norādītu apmaksas datumu.
3.1.3. Pēc Pasūtītāja rēķina apmaksas, Pārdevējs trīs darba dienu laikā uz Pasūtītāja norādīto e-pasta adresi nosūta digitāla satura pārskatu PDF formāta datnē saskaņā Pasūtītāja izvēlēto Pakalpojumu.
3.2. Precizētā pārskata sagatavošanas nosacījumi:
3.2.1. Precizētaispārskats tiek sagatavots saskaņā ar Pasūtītāja iesniegto informāciju pakalpojuma pasūtīšanas brīdī.
3.2.2. Pārdevējs vienas darba dienas laikā uz Pasūtītāja norādīto e-pasta adresi nosūta pakalpojuma apmaksas līgumu –rēķinu ar norādītu apmaksas datumu un sarakstu ar precizējošiem jautājumiem, kuri veidos daļu no E-konsultācijas satura.
3.2.3. Ja Pasūtītājam ir nepieciešams laiks sagatavot atbildes uz Pārdevēja jautājumiem, tad, pēc savstarpējās vienošanās, rēķina apmaksas termiņš var tikt pagarināts uz laiku, kas nepieciešams kvalitatīvai datu apkopošanai, vai citu darbību veikšana, bet ne vairāk kā par 30 (trīsdesmit) kalendārajām dienām no Pakalpojuma pasūtīšanas. Ja pasūtītājs nevar veikt līguma – rēķina apmaksu, jo nevar apkopot Pārskata sagatavošanai nepieciešamo informāciju, pasūtījums tiek anulēts.
3.2.4. Pēc Pasūtītāja rēķina apmaksas, Pārdevējs piecu darba dienu laikā uz Pasūtītāja norādīto e-pasta adresi nosūta digitāla satura pārskatu Precizētais pārskats PDF formāta datnē.
3.3. Tiešsaistes konsultāciju pakalpojuma nosacījumi:
3.3.1. Tiešsaistes konsultācijas ir paredzētas vienas mājas ietvaros mājas aktīvam aptuveni no 2 līdz 5 cilvēkiem (arī atsevišķiem datoriem) vienlaicīgi. Pēc savstarpējas vienošanās var palielināt dalībnieku skaitu. 3.3.2. Piesakoties tiešsaistes konsultācijai, Pasūtītājam ir jānorāda visas e-pasta adreses dalībniekiem (mājas aktīvam), kuri piedalīsies konsultācijā.
3.3.3.Tiešsaistes konsultācijas pakalpojums tiek sniegts saskaņā ar Pasūtītāja iesniegto informāciju pakalpojuma pasūtīšanas brīdī saskaņā ar ievada formas prasībām un iepriekš pasūtīto un sagatavoto Vispārējo pārskata vai Precizētā pārskata rezultātiem.
3.3.4. Pārdevējs vienas darba dienas laikā uz Pasūtītāja norādīto e-pasta adresi nosūta pakalpojuma apmaksas līgumu –rēķinu ar norādītu apmaksas datumu un sarakstu ar precizējošiem jautājumiem, kuri veidos daļu no E-konsultācijas satura, kā arī ar piedāvātiem laikiem Pasūtītājam konsultācijas saņemšanai.
3.3.5 Ja Pasūtītājam ir nepieciešams laiks sagatavot atbildes uz Pārdevēja jautājumiem, tad, pēc savstarpējās vienošanās, rēķina apmaksas termiņš var tikt pagarināts uz laiku, kas nepieciešams kvalitatīvai datu apkopošanai, vai citu darbību veikšanai, bet ne vairāk kā par 30 (trīsdesmit) kalendārajām dienām no Pakalpojuma pasūtīšanas. Ja pasūtītājs nevar veikt līguma – rēķina apmaksu, jo nevar apkopot Pārskata sagatavošanai nepieciešamo informāciju vai veikt citas nepieciešamās darbības, pasūtījums tiek anulēts.
3.3.6. Pasūtītājam, kurš iepriekš ir pasūtījis Precizētu pārskatu, pirmā Tiešsaistes konsultācija BEZ MAKSAS.
3.4. Tiešsaistes apmācību pakalpojums tiek veikts pamatojoties uz atsevišķu vienošanos un neattiecas uz Līguma nosacījumiem.
4. Pušu tiesības un pienākumi
4.1.Pasūtītājs apņemas:
4.1.1. Pirms katra pasūtījuma veikšanas
iepazīties ar Interneta vietnes Līguma noteikumiem un Privātuma, kā arī
sīkdatņu politiku;
4.1.2. noformējot jebkuru Pakalpojuma
pasūtījumu, sniegt patiesu un precīzu informāciju par sevi, lai Pārdevējs
varētu izpildīt Pakalpojumu pilnā apmērā un sagatavot rēķinu;
4.1.3. savlaicīgi apmaksāt Pakalpojumu
saskaņā Rēķinā norādīto apmaksas termiņu un noteikumiem;
4.1.4. izmantot saņemtos mācību materiālus
vai digitālos materiālus tikai personīgai lietošanai, nenodot tos trešajām
personām, kā arī, neizmantot tos komerciālos nolūkos;
4.1.5. Pasūtītājam ir tiesības uz to, ka
bankas pārskaitījuma gadījumā apmaksu viņa labā veic cita persona, taču
apmaksas informācijas laukā jābūt iekļautai informācijai par rēķina numuru.
4.2.Pasūtītājam ir tiesības:
4.2.1. saņemt
Pakalpojumu atbilstoši veiktajam Pakalpojuma aprakstam un prasībām;
4.2.2. Pakalpojuma sniegšanas neskaidrību
gadījumā vērsties pie Pakalpojuma sniedzēja ar jautājumiem;
4.2.3. izmantot šajā Līgumā noteiktās Pasūtītāja
iespējas.
4.3. Pārdevējs apņemas:
4.3.1. izpildīt
Pakalpojumu un iesniegt Pasūtītājam informāciju, materiālus vai digitālos
materiālus, kas paredzēti izvēlētā Pakalpojuma saturā, saskaņā ar Pakalpojuma
aprakstu;
4.3.2. savlaicīgi informēt (arī elektroniski)
Pasūtītāju par Pakalpojuma pasūtījuma izpildes nosacījumu izmaiņām, ja
Pakalpojuma pasūtījuma izpildes laikā mainās Pakalpojuma izpildes termiņi vai
Pakalpojuma sniegšanas vieta;
4.3.3. izskatīt Pasūtītāja pretenzijas par saņemto Pakalpojumu un sniegt Pasūtītājam rakstisku atbildi pēc būtības saskaņā ar normatīvo aktu prasībām;
4.3.4. ievērot Eiropas Parlamenta un Padomes 2016.gada 27.aprīļa Regulu Nr.2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti, ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), un spēkā esošos Latvijas Republikas normatīvos aktus personas datu aizsardzības jomā.
4.4.Pārdevējam ir tiesības:
4.4.1. pēc Pakalpojuma pasūtījuma saņemšanas nepieciešamības gadījumā uz norādītajiem kontaktiem sazināties ar Pasūtītāju, lai precizētu Pakalpojuma pasūtījumā norādīto informāciju par izvēlēto Pakalpojumu vai Pasūtītāju;
4.4.2. neuzsākt Pakalpojuma pasūtījuma izpildi, ja nav saņemta Pakalpojuma apmaksa saskaņā ar Līguma noteikumiem;
4.4.3. pārtraukt iespēju noformēt pieteikumus Pakalpojumam, ja vietu skaits ir ierobežots. Ierobežotu vietu skaita gadījumā sniegt Pakalpojumu Pasūtītājiem Pakalpojuma apmaksas datumu secībā.
5. Pretenziju izskatīšanas kārtība.
5.1. Pretenzijas Pārdevējam drīkst izteikt tikai Pasūtītāji, kuri ir uzsākuši un veikuši Pakalpojuma noformēšanu vai veikuši Pakalpojuma apmaksu Pārdevējam. Personas, kuras apmeklē Interneta vietni, bet nav veikušas pieteikšanos Pakalpojumam, var sniegt tikai ierosinājumus Interneta vietnes sadaļā “Kontakti”.
5.2. Gadījumā, ja Pasūtītājam ir pretenzijas par Pakalpojuma kvalitāti, Pasūtītājam jāvēršas pie Pārdevēja ar attiecīgu rakstiski noformētu iesniegumu, to nosūtot ar ierakstītu vēstuli uz Pārdevēja juridisko adresi vai e-pasta adresi, pretenziju parakstot ar elektronisko parakstu.
5.3. Pārdevējs 10 (desmit) dienu laikā izskata saņemto pretenziju un gadījumā, ja Pārdevējs atzīst atbilstoši Līguma 1.punktam iesniegto Pasūtītāja pretenziju par pamatotu, Pārdevējs 1 (viena) mēneša laikā no minētās pretenzijas saņemšanas dienas veic visas nepieciešamās darbības, lai Pasūtītāja pretenzijā minētos iebildumus novērstu.
5.4.
Pārdevējs atbild arī uz neparakstītu iesniegumu pēc būtības (piemēram, e-
pasta formā vai telefoniski), taču
šādā gadījumā netiek izsniegti personas dati,
netiek noformēts pieteikums dalības
maksas atmaksai, kā arī netiek realizētas atteikuma tiesības vai citi personīgi
risināmi jautājumi.
6.Atbildība un strīdu izšķiršana.
6.1. Pusēm izmantojot elektronisko sakaru līdzekļus, Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies Pasūtītājam, pasta, elektronisko vai citu sakaru līdzekļu, kā arī tehnisko iekārtu, kas nodrošina attiecīgos Pakalpojuma sniedzēja pakalpojumus, lietošanas traucējumu rezultātā (piemēram, Pasūtītājam tiek atslēgts interneta tīkls vai tml).
6.2. Pārdevējs nav atbildīgs par nosūtīto mācību materiālu vai digitālā satura nesaņemšanu laikā, pārraides kļūdām vai izkropļojumiem, kas radušies Pasūtītāja sakaru, neatbilstošu lietotāja programmatūras vai iekārtu trūkuma vai bojājuma dēļ (t.sk. datorvīrusi), laika zonu starpību, pārtraukumiem elektroenerģijas piegādē Pasūtītāja pusē vai jebkādu citu apstākļu rezultātā, kas ir ārpus Pakalpojuma sniedzēja gribas un kontroles.
6.3. Pārdevējs neatbild un negarantē par Pakalpojuma atbilstību jebkādām Pasūtītāja subjektīvajām vēlmēm vai izmantošanas mērķiem. Pārdevējs neatbild, ja Pasūtītājs savas tiesības neizmanto vai izmanto neatbilstoši.
6.4.
Pakalpojuma saturs ir atbilstošs tā iegādes datumā. Pārdevējs neatbild par jau
iegādātā un izmantotā satura atjaunošanu pēc Pakalpojuma iegādes vai sniegšanas,
ja pēc satura iegādes ir grozīti Eiropas Savienības vai Latvijas normatīvie
akti, Datu valsts inspekcijas vai tiesu prakse, kura rezultātā Pakalpojuma
saturs daļēji vai pilnībā atšķirtos. Šim mērķim Pārdevējs
turpmāk piedāvā iegādāties
atjauninātu Pakalpojumu vai, ievieto komentārus Interneta vietnes sadaļā
“Jaunumi” ar vispārīgu informāciju par izmaiņām.
6.5. Puses
atbild viena otrai par tiešajiem zaudējumiem, kas radušies otrai Pusei
vainīgās Puses ļaunprātības vai
rupjas neuzmanības dēļ. Zaudējumu esamība jāpierāda Pusei, kura pieprasa tos
atlīdzināt. Visos gadījumos Pakalpojuma sniedzēja atbildība nepārsniedz
Pasūtītāja samaksāto naudas summu Pārdevējam konkrētā Pakalpojuma ietvaros.
7. Strīdu izšķiršana.
7.1. Jebkuru strīdu vai nesaskaņu, kas starp Pusēm var rasties sakarā ar šo Līgumu, Puses vienojas risināt savstarpēju sarunu ceļā.
7.2. Gadījumā, ja strīds 30 (trīsdesmit) dienu laikā netiek atrisināts sarunu ceļā, strīds atbilstoši Latvijas Republikas spēkā esošiem normatīvajiem tiesību aktiem var tikt nodots izšķiršanai tiesā.
7.3. Ja Pārdevējs atzīst Pasūtītāja iesniegto sūdzību par nepamatotu, savukārt Pasūtītājs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekrīt, vai arī Pasūtītāju neapmierina Pakalpojuma sniedzēja piedāvātais strīda risinājums, Pasūtītājam ir tiesības izmantot Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktās alternatīvās strīdu risināšanas iespējas vai arī vērsties pret Pārdevēju Latvijas Republikas tiesā pēc piekritības saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
8. Atteikuma tiesības.
8.1. Pasūtītājam, kā patērētājam, ir
tiesības ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu
laikā no Pakalpojuma pasūtījuma
noformēšanas (izrakstīts nosūtīts rēķins), atteikties no šī Līguma, neminot
iemeslu, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no šī Līguma noslēgšanas
dienas, izņemot gadījumus, kad Pakalpojuma sniegšana jau ir uzsākta (piemēram, Informatīvā
pārskata vai Vispārējā pārskata sagatavošana), Pakalpojuma sniegšana ir
pabeigta atteikuma tiesību izmantošanas termiņā; atteikuma tiesības saskaņā ar
normatīvajiem aktiem un šo Līgumu nav iespējamas;
8.2. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita no Līguma noslēgšanas dienas, t.i. ar brīdi, kad Pasūtītājs sadaļā “E-konsultācijas” ir veicis Pakalpojuma pasūtījumu par noteiktu E-konsultācijas veidu, noklikšķinot uz “Nosūtīt”. Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja Pasūtītājs savu paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu nosūta pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.
8.3. Lai
izmantotu atteikuma tiesības, Pasūtītājam jāinformē Pārdevējs par lēmumu
atteikties no Līguma, nosūtot Pārdevējam uz e-pastu:
[email protected],
pareizi
aizpildīta Līguma pielikumā esošā atteikuma veidlapa vai nepārprotams brīvas formas
paziņojums par vēlēšanos atteikties no Pakalpojuma, norādot vārdu, uzvārdu,
e-pasta adresi un deklarēto
dzīvesvietas adresi.
8.4. Ja
Pasūtītājs izmanto atteikuma tiesības savlaicīgi, šis Līgums tiek izbeigts un
Pārdevējs atmaksā Pasūtītājam no
viņa saņemtos maksājumus ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas,
kad Pārdevējs ticis informēts par lēmumu atteikties no Līguma. Atmaksa tiek
veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu Pasūtītājs izmantojis
sākotnējam darījumam, ja vien Pasūtītājs nav skaidri paudis vēlmi to darīt
citādi un ir pilnībā norādījis atmaksas rekvizītus. Pakalpojumu sniedzējs
neatbild par Pasūtītāja iesniegto rekvizītu kļūdām vai neatbilstību Pasūtītāja
datiem un citai personai vai uz citu norēķinu kontu atmaksātā dalības maksa
netiek vēlreiz atmaksāta uz pareizu Pasūtītāja norēķinu kontu.
8.5.
Pārdevējs, saņemot atteikuma pieteikumu, nekavējoties paziņo Pasūtītājam par tā
saņemšanu, nosūtot paziņojumu uz Pasūtītāja atteikuma veidlapā vai
brīvas formas paziņojumā norādīto
e-pasta adresi.
8.6. Pasūtītājs var iepazīties ar papildu informāciju par atteikuma tiesību īstenošanu Patērētāju tiesību aizsardzības centra mājaslapā: http://www.ptac.gov.lv. Atteikuma veidlapa atrodama šeit.
9. Citi noteikumi.
9.1. Līgums
stājas spēkā brīdī, kad Pasūtītājs atbilstoši Līguma noteikumiem ir
veicis Pakalpojuma pasūtījumu un
Pasūtītājam ir nosūtīts rēķins (vai arī
veikta apmaksa ar internetbanku vai
maksājuma karti). Līgums ir noslēgts uz laiku līdz saistību izpildei.
9.2. Pasūtītājs, pirms apmaksas
veikšanas, atzīmējot piekrišanu šā Līguma noteikumiem apliecina, ka visi Līguma
noteikumi viņam ir skaidri saprotami, un uzņemas tos pildīt pilnā apjomā.
9.3. Pārdevējs patur tiesības bez brīdinājuma jebkurā laikā vienpusēji mainīt un papildināt noteikumus, tos publicējot Interneta vietnes sadaļā. Pasūtītājam tiek piemērota to noteikumu redakcija, kas ir spēkā Pakalpojumu noformēšanas uzsākšanas brīdī.
9.4. Jautājumos, kas nav atrunāti šajā Līgumā, Puses vadīsies no spēkā esošajiem Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
9.5. Gadījumā, ja kāds no šā Līguma noteikumiem zaudē spēku, tad tas neietekmē pārējos šā Līguma noteikumus.
Uzņēmuma privātuma politika atrodama šeit.
Atteikuma veidlapa. Lejuplādēt šeit.
Pakalpojumu
sniedzēja kontaktinformācija ir atrodama šeit.
